GRATIS VERZENDING!

RETOUNEREN

 

 

Retouneren:
Om in aanmerking te komen voor een retournering, moet je bestelling aan de volgende condities voldoen:

  • Producten moeten in de orginele staat verkeren
  • Producten zijn niet gebruikt
  • Kaartjes zijn bevestigd aan het product
  • In orginele verpakkin
  • Retourzendingen worden terugbetaald via de oorspronkelijk gebruikte betaalmethode

Amsterdam Heritage kan retourzending weigeren van producten die niet voldoen aan bovenstaande eisen.


Ruilen:
Wanneer je maat niet helemaal goed is of wanneer je een ander design wenst, neem dan contact op met onze klantenservice. We accepteren omruilingen binnen 30 dagen en moet voldoen aan de volgende condities: product is niet gedragen of beschadigd en de kaartjes zijn bevestigd aan het product. Houdt rekening met 1-2 dagen om je omruiling te verwerken. Onze klantenservice neemt contact met je op wanneer er vragen zijn. Wanneer de waarde van je nieuwe bestelling groter is dan je geretourneerde waarde, zorg ervoor dat je creditcard informatie bijgevoegd is.


Cadeau gekregen, maar niet helemaal tevreden? Lees hier hoe je deze kan ruilen:
Stuur je cadeau of pakbon naar ams@amsterdamheritage.com. In het geval dat je je ontvangstbewijs niet kunt vinden, zouden we de aankoop voor u moeten kunnen vinden. Mogelijk hebben we meer informatie nodig zodat we je beter kunnen helpen met je aanvraag. We accepteren het ruilen van gifts binnen 30 dagen na ontvangst als het product niet zichtbaar gedragen of beschadigd is. Zodra de aankoop is bevestigd, krijgt u een gecrediteerd bedrag dat u kunt gebruiken voor een andere aankoop in de winkel. Voor vragen kunt je altijd contact met ons opnemen.

Amsterdam Heritage accepteert alleen retourzendingen en omruilingen die zijn besteld via onze website. Incomplete of beschadigde items worden niet geaccepteerd.

De kosten van het retourneren van je Amsterdam Heritage bestelling is voor jouw eigen rekening. Wanneer je pakketje zoek is geraakt, zijn wij niet verantwoordelijk voor compensatie. Retourneer je pakketje zorgvuldig, wij kunnen helaas niet verantwoordelijk zijn voor producten die tijdens het verzenden beschadigd raken door een onzorgvuldige verzendwijze. Amsterdam Heritage raadt aan om de totale waarde van het pakket te verzekeren.

Het duurt ongeveer 1-2 werkdagen voordat een retourzending of omruiling is verwerkt. 

 

Retour adres:

Amsterdam Heritage B.V.
Molenmakershoek 64b
Unit 5
7328 JK Apeldoorn
The Netherlands

FAQ


Hoe start ik de retourprocedure?
Reageer op je bevestigings email en laat ons weten dat je graag de retourprocedure wil opstarten.

Je kan ook een email sturen naar nl@amsterdamheritage.com met je ordernummer. Wij regelen de rest!


Mijn producten zijn beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?
Neem na ontvangst van je bestelling contact op met onze klantenservice en meld de schade aan nl@amsterdamheritage.com. We zullen je zo snel mogelijk helpen!


Ik heb iets gekocht bij een derde partij. Kan ik het retouneren naar jullie?
Wanneer je iets gekocht hebt van Amsterdam Heritage bij een derde partij, neem dan contact op met de betreffende partij. Zij faciliteren de retournering. Het is niet mogelijk om je producten via ons te retourneren.


Hoe gaat het proces wanneer ik heb betaald met Paypal?
Wanneer je volledige bestelling is betaald met PayPal, word terugbetaling op je PayPal account gestort.

TERUG NAAR BOVEN