Amsterdam Heritage is er trots om producten te maken van materialen van hoge kwaliteit en met oog voor detail. Onze premium lederen producten zijn handgemaakt, daarom zijn geen twee producten identiek. Variaties vertegenwoordigen geen gebreken. Als je niet helemaal tevreden bent met je aankoop, accepteren wij retourzendingen en omruilingen voor in aanmerking komende artikelen, binnen 30 dagen na ontvangst. ALLE RETOURZENDING MOET WORDEN GEAUTORISEERD BINNEN DIT PORTAAL EN WORDEN VERZONDEN MET EEN RMA-NUMMER. Pakketten die worden ontvangen zonder toestemming om te retourneren, worden bij aflevering afgewezen.
Voorwaarden
Om voor retournering in aanmerking te komen, moet aan de volgende voorwaarden worden voldaan:
- Wij accepteren retourzendingen en ruilingen binnen 30 dagen na ontvangst.
- Artikel moet ongedragen en in nieuwe onbeschadigde staat zijn, met labels en in de originele verpakking.
- Alle voor terugbetaling geretourneerde bestellingen moeten alle items bevatten, inclusief promotieartikelen. Dit voorkomt extra aftrek van uw teruggestorte bedrag.
- Artikelen die worden geretourneerd mogen niet afkomstig zijn van een eerdere ruil.
Amsterdam Heritage kan de retourzending van producten weigeren die niet voldoen aan de bovengenoemde eisen. Incomplete, beschadigde of veranderde artikelen worden niet geaccepteerd.
Hoe kan ik een product ruilen of retourneren?
Gebruik het retourportaal om je bestelling te retourneren. Na goedkeuring ontvang je een RMA-nummer. Dit autorisatienummer dien je bij de retourzending te vermelden.
Er zijn 2 manieren om een product te retourneren via ons portaal
hier:
1) Retour Portaal - Voor het retourneren van je bestelling ga je naar het retourportaal. Het enige dat je nodig hebt om je bestelling te vinden in het portaal, is je bestelnummer en postcode. Geef de reden voor retourneren of ruilen aan en print je prepaid verzendlabel!
Omruilen
Als je wilt omruilen (bijv. voor een andere maat of kleur) kan je in het portaal je keuze aangeven voor welk artikel, kleur en maat je wilt ruilen. Wij bieden een eenmalige gratis omruiling via de portal.
Winkel tegoed
Als je je bestelling wilt retourneren voor een winkeltegoed in onze webwinkel, bieden wij een eenmalige gratis omruiling via de portal.
Terugbetaling
Wanneer je een retourlabel aanmaakt via onze geautomatiseerde retourportal en om terugbetaling vraagt, let dan op het volgende:
- Eventuele verzendkosten betaald bij het plaatsen van uw bestelling zijn niet-restitueerbaar.
- Er wordt €5 in rekening gebracht voor de retourzending voor het retourlabel dat via onze portal is gegenereerd en dit wordt afgetrokken van uw totale terugbetaling.
2) Zelf terugsturen - Als je je bestelling zelf wilt terug sturen zonder gebruik te maken van het retour portaal, komen de retour verzendkosten voor eigen rekening. Je kunt je bestelling naar het onderstaande adres verzenden met een vervoerder naar keuze. Zorg ervoor dat je klant naam en bestelnummer vermeldt.
Amsterdams Heritage - Retouren Molenmakershoek 64 E 7328 JK APELDOORN
Indien je ervoor kiest je bestelling zelf terug te sturen, raden we je aan om de geretourneerde artikelen te verzenden met een trackingservice. Amsterdam Heritage is niet verantwoordelijk voor beschadigde of verloren goederen tijdens het transport. Wanneer je een bestelling zelf naar ons terugstuurt, ontvangt je een volledige terugbetaling voor het geretourneerde artikel. Houd er rekening mee dat eventuele verzendkosten die je bij het plaatsen van je bestelling hebt betaald, niet restitueerbaar zijn en dat wij de verzendkosten voor retourzendingen niet vergoeden.
Amsterdam Heritage accepteert alleen retour- en omruilverzoeken voor artikelen die via onze website zijn gekocht. Voor internationale retourzendingen zijn invoerrechten, belastingen en tariefkosten (indien van toepassing) niet-restitueerbaar. Ruilen en terugbetalingen worden binnen 2-5 werkdagen na ontvangst van de bestelling verwerkt. Als je vragen hebt, kun je contact met ons opnemen via e-mail: info@amsterdamheritage.nl